بشتابید! جزیره ۵ میلیارد تومانی برای فروش+ عکس
جزیره خیــال
داستان کوتاه طنز, مذهبی, سرکاری, عشقی و ...

عکسی جالب از جشنواره ی حامله ها این عکس برای ندیدن است! تبریک سال 92 بالا بردن اعتماد به نفس درود بر پیرمردی ... نمونه ژست برای شروع عکاسی بهتر از آقایان چطور از رعد و برق عکاسی کنیم؟ یک تمرین ساده برای تقویت چشم عکاسی ۱۰ نکته عکاسی در آتلیه برای داشتن پرتره ای جذاب تر خسرو شكيبايي گذری به دنیای زیبای پرندگان تصاویری از هواپیماهای جنگنده ایران تلویزیون ۹۰ اینچی شارپ + عکس جدید ترین و جالب ترین کپی برداری چینی ها از یک لامبورگینی! مطلب خواندنی / دشمنی عجیب و غریب یک کلاغ با یک پیرزن ! عکس/ دریاچه ی بسیار زیبا و پنج رنگ لحظه تولد حشره پس از شش ماه انتظار/برندگان جايزه تصاوير برتر علمي «اويركا 2012» معرفي شدند کاریکاتور | افزایش قیمت خودرو کاریکاتور | طرح 3-3-3-3 ادامه 6-3-3 در مدارس است کاریکاتور / راز بقا ... ! بهترین ورزش‌ ها برای افزایش متابولیسم چند نکته ورزش چه فوایدی برای افراد مسن دارد؟ دستورالعملی برای خواب عکس تامل برانگیز ورزشی آن نقطه که زیر باء بسم الله است جیبهای دلم را می گردم گفتم شبی به مهدی چه انتظار عجیبی... یک حدیث از حضرت زهرا (سلام الله علیها) چشم بادومی اشتباه است چه زیبا! گفتم دوستت دارم ! میدونم نشنیدی از من یه بار بگم دوسِت دارم نانوا هم جوش شیرین میزند یا مهدی من که نباشم


بشتابید! جزیره ۵ میلیارد تومانی برای فروش+ عکس

بیزینس خرید و فروش جزیره علی رغم کاهش بحران مالی جهانی همچنان رونق خود را حفظ کرده و در تازه ترین اکازیون جزیره اسکات در بریتیش کلمبیای کانادا به قیمت 4 میلیون و 732 هزار دلار امریکایی به معرض فروش گذاشته شده است.

این جزیره در سه مایلی جزیره ونکوور نزدیک شهر چماینوس قرار گرفته که بوسیله بالگرد و قایق قابل دسترسی و رفت و آمد است. مساحت جزیره حدود 5 جریب بوده و بنای اصلی برای ساکنین ثروتمندش حدود 1500 متر مربع است. بنای مذکور دارای 5 اتاق خواب و 6 حمام مدرن و رویایی است.سالن بزرگ پذیرایی، اتاق سینما و صوت رو به دریا،آشپزخانه بسیار زیبا و سالن غذاخوری فوق مدرن با تمامی امکانات مورد نیاز در قرن 21 از جمله امکانات بنای اصلی در این جزیره خیال انگیز است.

scott island2

جنب بنای اصلی خانه نگهبان و خدمه وجود دارد که حدودا 500  متر مربع با دو اتاق خواب و دو حمام می باشد. هر دو بنا دارای طبقه بالا و بالکن مخصوص است که فضای جذابی را برای ساکنین خود به ارمغان می آورد. ویو و چشم انداز اتاق ها به سوی ساحل جنوب غرب است. زمین چمن زیبا، باغ درختان میوه، مجموعه گلخانه، برکه و دریاچه کوچک و گل های زیبا با انواع عطرها و رایحه های مختلف از جمله امکانات دیگر این جزیره خصوصی است.

scott island1

قدم زدن در کنار ساحل روی سنگفرش مخصوص دیگر ویژگی این جزیره بهشت گونه است. لنگر گاه برای قایق شخصی وجود داشته و البته از سرویس تاکسی دریایی که از جزیره عبور می کند نیز می توان برای رفتن به شهر استفاده کرد.(با هماهنگی قبلی).زمین تنیس و هاکی، باغ پرندگان استخر و جکوزی، غواصی و ماهی گیری نیز از دیگر امکانات جزیره است.

scott island



نظرات شما عزیزان:

shabnam
ساعت14:52---9 دی 1391
che jaleb.....jazire ham kharido forush mikonan.....yadam bashe vase mehriyam kharide jazire ghanari ro bezanam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: بشتابید! جزیره ۵ میلیارد تومانی برای فروش+ عکس,

نویسنده : ویروس تاریخ : 13 / 9



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به جزیره خیــال مي باشد.